اموزش زبان انگلیسی

اصطلاحات نکات ازمون اموزش کتاب ایبوک زبان انگلیسی

اموزش زبان انگلیسی

اصطلاحات نکات ازمون اموزش کتاب ایبوک زبان انگلیسی

ِدیکشنری موبایل صوتی


Dear my friends

Please find below a website address which made some well-known dictionaries available for various hand held devices.

As the growth of technology, this website converts computer dictionaries to cell phone

       .compatible devices

 You can access not only English dictionaries but also dozens of other languages. For those of you who are studying multiple languages simultaneously  your can find some valuable bilingual dictionaries.

 Thanks to some caring programmers, you can also download the cracked version of this dictionary by going to the following link. 

 cracked version for Symbian devices  

Website address

دوستان عزیز سلامپ

امید وارم حال همه خوب باشد. پس از مدتی با یک موضوع جدید خدمت رسیدم که حتما می پسندید.

علت ورود به این وب حتما اینکه دنبال یادگیری زبان هستید. و باید بدونید که تکنولوژی یادگیری زبان رو هم بسیار ساده تر کرده است

 خوب تکنولوژی هم کارهای بسیاری کرده که یکی از اونها هم راحت تر کردن اموزش است.  دوستان توجه کنند که ابزارهای زیادی برای این هدف تاکنون به وجود امده که یکی از انها هم دیکشنری است. 

در پست های قبلی دیکشنری ساده ای رو برای موبایل معرفی کردم که مورد توجه دوستان قرار گرفت. ولی در این پست قصد معرفی وبسایتی برای دریافت انواع مختلف دیکشنری با تلفظ صوتی 

توسط انسان رو دارم. 

من که خودم خیلی استفاده کردم و امیدوارم مورد استفاده شما هم قرار بگیره

سایت مورد نظر انواع مختلف دیکشنری به زبان های مختلف رو دارا می باشد. ممکن است چندین زبان رو هم زمان با هم بخونید که می تونید دیکشنری های چند زبانه رو هم دانلود کنید.

در سایت های فارسی مختلف دنبال دیکشنری مورد نظر گشتم ولی متاسفانه اون چیزی که من میخواستم رو پیدا نکردم. ولی در این وبسایت بهتر از اون چیزی که انتظار داشتم به دستم رسید.

دوستان توجه کنند که برای اولین بار کرک تمامی نرم افزارهایی که با سیستم عامل سیمبین کار می کنند رو در بین تمامی وبلاگ و وبسایتهای فارسی در این پست قرار دادم که امید وارم مورد پسند قرار بگیرد

ادرس فایل کرک شده

ادرس وبسایت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد